پنج کاربرد مفتول گالوانیزه

پنج کاربرد مفتول گالوانیزه

کاربرد های مفتول گالوانیزه

۱ محافظت از اموال خود

از آنجا که سیم فولادی گالوانیزه بسیار قوی است، می توانید به راحتی از آن استفاده کنید تا یک محیط محافظ در اطراف خانه یا ملک خود ایجاد کنید. قطع سیم به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد و آن را به عنوان یک عامل بازدارنده مؤثر برای سارقان و حتی حیوانات وحشی تبدیل می کند. حصار با سیم فولادی گالوانیزه راهی آسان و مفید برای ایمن سازی و امنیت خانه شما خواهد بود.

۲ حفاظت از طرح های دیواری و نقاشی ها

ایمن نگه داشتن طرح ها و تصاویر روی دیوار می تواند برای بسیاری از مالکان خانه یک چالش باشد. استحکام کششی بالا این سیم ها باعث می شود تا آنها برای پشتیبانی از نقاشی ها و تصاویر گران قیمت روی دیوار ایده آل باشند. همچنین می توانید از آنها برای ایمن سازی آینه ها و اشیاء دیگر که ممکن است سقوط کرده و خرد شوند، استفاده کنید.

۳ قفل کردن پنجره

از آنجایی که پوشش روی باعث می شود سیم ها از نظر خوردگی مقاوم باشند، می توانید در انواع آب و هوا از آنها در خارج از خانه استفاده کنید. قفل کردن پنجره ها برای عایق کاری و ایمن سازی خانه با سیم های فولادی گالوانیزه آسان است. این سیم ها در عین حال ;i نرم و انعطاف پذیرند، مقاوم نیز هستند که به راحتی قالب ریزی می شوند.

۴ اتصال مصالح ساختمانی

سیم های فولادی گالوانیزه قوی و با دوام هستند که باعث می شود آنها در ساخت خانه ها و دفاتر ضروری باشند. برای جلوگیری از ریزش آنها می توانید از آنها در اماکن ساختمانی برای اتصال مواد یا اتصال استفاده کنید. این واقعیت که آنها در برابر آب و هوا ، مقاوم در برابر زنگ زدگی و بادوام هستند، ارزش آنها را نیز افزایش می دهد.

۵ سایر موارد استفاده

از این مفتول های گالوانیزه برای ساخت طناب های فلزی و سیم های مقاوم در برابر خوردگی و همچنین تقویت کابل های برقی چند هسته ای نیز استفاده می شود. اگر در مزرعه زندگی می کنید، از سهولت استفاده از این سیم برای بسته بندی مواد کشاورزی قدردانی خواهید کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.