کاربردهای مفتول سیاه

کاربردهای مفتول سیاه

آیا شما نیز به دنبال آشنایی با کاربرد مفتول سیاه هستید؟ آیا می دانید که برای خرید باکیفیت ترین و مرغوب ترین انواع مفتول سیاه بایستی از کجا اقدام کرد؟

سیم های مفتولی یکی از پرکاربردترین و پر مصرف ترین لوازم مورد نیاز در بسیاری از صنایع از جمله ساخت و ساز و نجاری می باشد که امروزه شما می توانید تنوع بسیار بالایی از محصولات را در بازار مشاهده کنید.

یکی از بی نظیرترین و مقاوم ترین انواع مفتول ها را مفتول سیاه تشکیل داده است. مفتول های سیاه طی یک فرایند بسیار پیچیده تهیه و آماده می شوند به طوری که این سیم ها تحت دمای بالای ۹۰۰ درجه سانتی گراد گرم شده و انعطاف پذیری مورد نیاز را به دست می آورند.

شما می توانید مفتول های سیاه رنگ را در بازار به شکل کلاف های پیچیده مشاهده کنید که به منظور راحتی در جابه جایی به این شکل بسته بندی می شوند.

همچنین هر کدام از این سیم های مفتولی با توجه به ضخامتی که دارند، دارای نمره تعریف شده ای برای خود هستند که شما می توانید با توجه به نیاز خود، بهترین و مناسب ترین این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مهمترین و بارزترین کاربرد این نوع مفتول توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

کاربرد مفتول سیاه

کاربرد مفتول سیاه کدامند؟

حال سوال این است که اصلی ترین و بارزترین کاربرد مفتول سیاه در چیست؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت، مفتول های سیاه با توجه به سایزهای مختلفی که دارند، از کاربردهای بسیار مختلفی نیز برخوردارند به طوری که اگر بخواهیم کاربرد این نوع مفتول را بر اساس سایز آنها بیان کنیم، می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–          مفتول های سیاه ۱.۵ میلی متری در ساخت و سازهای ساختمانی

–          مفتول های سیاه ۲.۵ میلی متری در قالب بندی بتنی

–          مفتول های ۳ یا ۴ میلی متری در صنایع مختلف از جمله نجاری و کشاورزی

همچنین در نظر داشته باشید که مفتول های سیاه نه تنها از کاربرد بسیار بی نظیری برخوردار هستند، بلکه شما می توانید مزیت های زیادی را نیز در هنگام استفاده از آنها مشاهده کنید که از مهمترین این مزیت ها می توان به طول عمر بالا، نگهداری راحت و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.