سیم مفتول آرماتوربندی

سیم آرماتوربندی که با استفاده از فولاد تولید می‌شود، یکی از مصالح اصلی در پی‌ریزی و ساخت ساختمان است که به صنعت‌گر اجازه می‌دهد تا بتن را به شکل‌های مختلفی درآورد.

 

این محصول بخش زیادی از نیروی کششی واردشده بر بتن را جذب می‌کند و با این کار استحکام و تحمل بتن را افزایش می‌دهد؛ همچنین میزان مقاومت سازه‌های زیرین ساختمان درمقابل آتش‌سوزی به‌دلیل داشتن سیم آرماتوربندی بالاتر از سازه‌های بالایی است. فولاد به‌کاررفته در این محصول از نوع ضدزنگ است که به‌راحتی زنگ نمی‌زند و برای مکان‌هایی‌که آب‌وهوای مرطوب و شرجی دارند، بسیار مناسب است. از این محصول می‌توان در بسته‌بندی کردن جعبه یا پلاستیک نیز استفاده کرد. قیمت سیم آرماتوربندی نوسانات زیادی دارد و عوامل مختلفی هم روی آن تاثیر می‌گذارند. این عوامل شامل هیجانات بازار داخلی، نرخ تورم، سایز و اندازه خرید هستند.

مشخصات سیم آرماتوربندی

  • قطر سیم : 1.5 – 2.5 – 3 میلیمتر
  • نرم و انعطاف پذیر
  • استفاده در صنایع ساختمانی
سیم آرماتوربندی

راهنمای خرید

برای یک خرید هوشمندانه به موارد زیر دقت نمائید: مقاومت کششی بالا در سیم های آرماتور بندی از جمله مهم ترین مشخصه هایی می باشد که باید در این محصول وجود داشته باشد. چراکه این مفتول ها را برای گره زدن آرماتور مورد استفاده قرار می دهند و باید حداکثر میزان کشش را تاب بیاورد. بر همین اساس لازم است از مرغوب بودن مواد اولیه تولید محصول خریداری شده و از انجام مراحل صحیح آنیل کردن اطمینان حاصل کنید. علاوه بر آن به دلیل تولید این مفتول ها در ضخامت های متفاوت لازم است ضخامت محصول را متناسب با کاربرد خود انتخاب کنید. در ادامه به صورت مجزا کاربرد هر یک از ضخامت های مفتول را آورده ایم:

 

سیم آرماتور بندی 2.5 میل را می توانید برای قالب بندی خریداری نمائید که در بسته بندی های 15 کیلوگرمی موجود می باشد.

و در نهایت سیم های با ضخامت 1.5 میلیمتر که می توان گفت از پر فروش ترین انواع مفتول ها بوده و در آرماتوربندی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این ضخامت در بسته بندی های 15 کیلویی وجود دارد.

گالری تصویر

انواع سیم آرماتوربندی

نام محصول

سایز

وزن

مفتول سیاه آنیل

1/50

15کیلویی

مفتول سیاه  آنیل

2/50

15کیلویی

مفتول سیاه آنیل

3

50کیلویی