سیم مفتول رابیتس بندی

در واقع، مفتول‌های گالوانیزه مفتول‌های فولادی هستند که برای افزایش استحکام، یک ‌لایه فلز روی در سطح آن‌ها استفاده شده است. یکی از کاربردی‌ترین مفتول‌های موجود در صنعت، مفتول‌های گالوانیزه گرم از نوع رابیتس‌بندی است. از این مفتول‌ها برای تولید انواع رابیتس در صنعت استفاده می‌شود.

استفاده از این مفتول‌ها در صنعت محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. از همین رو، مفتول‌های رابیتس‌بندی جزء پرفروش‌ترین و پرمصرف‌ترین مفتول‌های گالوانیزه دسته‌بندی می‌شوند. دلیل این محبوبیت بالا، ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی است که در این محصولات وجود دارند. از مهم‌ترین قابلیت‌های مفتول گالوانیزه گرم از نوع رابیتس ‌بندی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی‌ها

  • مقاومت در برابر زنگ‌زدگی
  • مقاومت در برابر فرسایش
  • قابلیت تحمل دماهای بالا
  • طول عمر بالا
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه
سیم مفتول رابیتس بندی

مشخصات مفتول‌های گالوانیزه گرم از نوع رابیتس‌بندی

این مدل از سیم‌های گالوانیزه از طریق روش گالوانیزه گرم تولید می‌شوند و در مقایسه با روش گالوانیزه سرد، استحکام و مقاومت بالاتری دارند. علاوه بر این، باید اشاره کرد که مفتول‌های گالوانیزه گرم از نوع رابیتس‌بندی جزء سیم‌های نمره 18 مفتول‌های گالوانیزه نیز دسته‌بندی می‌شوند.

همچنین قطر این محصولات 1.2 میلی‌متر است. امروزه این مفتول‌ها را در بسته‌های 25 کیلوگرمی تولید شده و روانه بازار می‌شوند، البته شما می‌توانید بسته به نیاز پروژه، این مفتول‌ها را به نسبت‌های دلخواه سفارش دهید.

گالری تصویر

انواع سیم آرماتوربندی

مفتول

سایز

وزن

مفتول گالوانیزه رابیتس بندی

1/20

25کیلویی